Jak bylo ve Frankfurtu?

Minulý týden proběhl světově nejvýznamnější a největší knižní veletrh – veletrh ve Frankfurtu. CPI využívá každoročně této příležitosti k setkáním a rozhovorům se zákazníky. Naši tiskárnu Moravia Books zastupoval na veletrhu obchodní ředitel pan Paweł Sławatycki.

Stánek CPI mohli návštěvníci najít v centru dění v hale 4. Letošní motto znělo Více emocí, více knih. Náš tým tak seznamoval zákazníky s nepřebernými možnostmi zušlechťování knih a s tím souvisejícími novými metodami. Například na barevnou ořízku lákal venkovní reklamní poutač umístěný uprostřed výstavních hal. Byl představen také nový software eMotion, který dokáže zobrazit online 3D-animaci knižního návrhu. Jaký vliv má zušlechťování knih na obchodní výsledky se mohli zájemci dozvědět od profesora Christiana Ideho z lipské univerzity, který poprvé zveřejnil vědecké poznatky ze své studie na toto téma.

Návštěvníci veletrhu měli také možnost vidět na našem stánku technologickou novinku T-Book, kterou vyvinuli odborníci z technické univerzity v Chemnitz. Mentorem projektu byla právě naše firma CPI. Jde o knihu, jejíž stránky fungují jako reproduktor. Pouhým obracením stran si tak čtenář-posluchač může přehrávat uložené audiosoubory.

Nabídka vystavovatelů, kterých se letos sjelo více jak sedm tisíc ze stovky různých zemí, byla opravdu pestrá. Veletrh přilákal téměř tři sta tisíc návštěvníků a potvrdil tak své dominantní postavení mezi knižními veletrhy.